Tänään mentiin Leevin kanssa fysioterapeutti Elinan käsittelyyn ja koira osottautuikin tosi kipeäksi selästä Otsan rypistys Leevi vaan kun ei mitenkään oireile.. Paha jumi oli keskellä selkärankaa, jota ei saatukaan auki, mutta lavat ja rinta saatiin kivasti aukeaan. Aika paljon Leevi vinkui ja rimpuili. Lonkan liikkuvuus oli erittäin hyvä, mutta takareisi sitten olikin kireä. Etujalat ei venynyt yhtään, mutta Elinan käsittelyn jälkeen venyi kivasti kuonon yli.

Nyt tiedossa viikon rimadyl-kuuri, lisäksi suositeltiin B-vitamiinia. Ranteet olivat paremman näköiset, joten ehkä glykosamiinista on ollut hyötyä. Lisäksi etupäänvenyttelyä paljon. Kuukauden päästä uudestaan. Elina myös kehui lihaskuntoa.. ei se vaan hihnan toisessa päässä näy Tukittu

Takaisin päin ajellessa poikkesin Nokian hallin kautta, jossa mua odottikin Viski vipatus. Tarkoituksena reenailla Pian Viskillä toko-juttuja, hakea tuntumaa toisemmoiseen koiraan kun Leevi ja päästä sisälle tokoon.

Viskiä hakiessani autosta rynni pihalle ja kiskoi sisälle Nauru Eli siis heti kokeili kuinka nätisti mun kans täytyy olla. Hassu tunne kun on ihan pihalla miten tekisi harjoitukset. Alkuun hain tuntumaa jalkojen välistä pujottelulla, Viskistä hauskaa ja vielä hauskempaa yleisöstä, joka oli pissata housuihinsa niin hämmennyksissä ohjaaja tästä oli Kieli ulkona Eipä oo Leevi noin nopee ja näppärä. 

Seuraavaksi seuraamista, edisti voimakkaasti. Niitä korjattiin vas. kääntymisillä millä paranikin, mutta ei tarpeeksi hyväksi. Pia neuvoi ottamaan namin käteen, jolloin sujuikin paremmin. Täytyy vaan nyt laittaa namit vaan vas. taskuun. Mulla tulee niin herkästi palkka oikeesta kädestä. Viskille lelu/nami palkka taaksepäin.

Luoksetuloa, ensin suoraan leluun kiinni. Paikalle jätettäessä hieman ryömi, johon pitää puuttua. Muuten ok luoksetulo. Toinen luoksetulo eteenasti, hyvä.

Minä sain harjoitella lopuksi ruutua. Ensin merkiltä ruutuun, Sitten sama stopin kanssa Pia heitti lelun palkaksi. Jännä kun Viski tuli heti leikkimään mun kanssa, ihan kun tiesi tekevänsä nyt töitä mun kanssa, Seuraavaksi kävin viemässä Vipan maate ruutuun, palasin lähtöpaikkaan. Pia käskytti, Viski tuli ruudusta mukaan käskyllä Viski ja ohjaaja kääntyi vasemmalle puolelle katsomaan/vilkaisemaan, pitää muistaa katsoa sen jälkeen meno suuntaan, kyllä se koira rinnalle tulee Hymy Etten jää katsomaan koiran tuloa.

Tekee mulle hyvää kun ei tarvitse jännittää ja kytätä koiraa, vaan pystyn olemaan rentona. Lisäksi oli hauskaa kun käyttäydyn kun mulla olis Iso Leevi. Kävelenkin niin..