Lähdin heti töiden jälkeen Leevin kanssa Pohjoismaiden suurimman kylpylän purureiteille lenkille. Oltiin reipas puoli tuntia ja parkkiksella sitten vielä sivulletuloja ja seuraamisen kontaktia namilla. Leevi oli ihan ok aluksi, mutta taas kyllääntyi hyvin äkkiä.

Viski-lainakoiran kanssa Haukkuapilan opissa. Tällä kertaa ohjattu nouto. Että mä olen kädetön. Ihan hukassa tokon kanssa.. Käskyt tuli ihme epävarmuus äänellä, jolloin Viskikin oli epävarma. Merkkiä hinkattiin pitkään, eikä taidettu Pian kanssa kumpikaan olla merkkiin tyytyväisiä.. Mä olin LIIAN hidas niin käskyissä, kielloissa kun PALKAN kanssa. Täytyy varmaan reenata palkan heittoa eteen ja taakse ilman koiraa. Johtunee siitä, että oon tottunut kun Leevi on NIIN hiiidas.. Vas. haettiin kapula, tässä ei probleemaa. Olin myös liianhätänen, enkä tarpeeksi selkeä.

Otettiin vielä kaukoja maahan-istu-maahan, nyt ilman peruutuksia ja aina SE takapalkka Hymy Muuten hyvä, mutta istumaan nousu aina puolitiehen, kerran tais tulla hyvä!

Ja lopuksi kuva Rimman ja Roin pentueen uroksesta, joka muuttaa meille Leevin riesaksi ensi viikolla.

1259271508_img-d41d8cd98f00b204e9800998e