Tänään suuntasin Nokian hallille ilman Leeviä. Töiden jälkeen käytiin heti tunnin lenkki, venyteltiin ja tehtiin olohuone-tottista (mulla parempi mieli Tukittu)-

Aluksi Viskin kanssa tehtiin taas pujottelua jalkojen välistä, mä oon siinä niin huono, harpon hitaasti isoja askelia, alkuunsa Viski ihmetteli, mutta saatiin yksi onnistunut rytmityskin niin ettei kaikilla tullut ihan pissat housuun Silmänisku

Seuraaminen oli parempaa tänään kun viime kerralla. Tuli hyviä pätkiä, vaikka kamalan paljon vaan on edessä. Nyt mulla oli namit vaan vas.taskussa, joten pakotin itseni palkkaan vasemmalla kädellä ja pitää muistaa taakse. Seuramisen jälkeen noutoa. Täytyy muistaa etten laita kättä kaivamaan lelua, ennen kun kehun ja sitten vasta tempasen lelun kerralla esiin. Noudot meni hyvin. Hyppynouto kokonaisena liikkeenä. Paitsi että käskytin väärin! Vipa oli niin etevä, ettei sellaisesta välittänyt vaan teki noudon hienosti! Lopuksi vielä kaukoja peruuttamalla ja tässä olikin ohjaajalla päänvaivaa Silmänisku Viski oli hämillään käsimerkeistäni ehkä siksi kun minäkin olin niistä pihalla... Mutta taas opimme uutta :)