Lopetetun tehtaan parkkiksen valoissa eilen "nopeat" tottikset. Leevin kanssa seuraamista, mikä menikin aikas pätevästi, kohtakti pysyy jo paremmin pidemmän pätkän. Lisäksi pienentyvää ympyrää vasemmalle, nyt pylly ei ihan kääntynyt kuten edellisellä kertaa.

Loppuun peruutusta, piti ottaa yhteyteen maahanmenoja, istumista. Mutta oli nyt toi peruutus sen verran hankalaa, että tyydyin sen hinkkaamiseen. Leevi turhautuu ja rupee haukkuun jos ei tajua heti. sit se vaan käskyllä aina haukahtaa.. No otin ihan alusta ja autoin namilla. Maaritin neuvon mukaan laitoin namikäden reiteni taa ja sitten pyysin peruutusta ja toimi. Oli hiljaa ja peruutti useamman askeleen. Hyvä! Muutama toisto. Pieni leikki, joka tällä kertaa ei taas Lepaa kiinnostanut.

Ihan lopuksi Maarit halusi nähdä kun Simo-toopermanni seuraa mun kanssa Kieli ulkona Hitto se oli iso! Pää oli ihan mun kainalossa Hymy Aluksi oli ihmeissään kun mä kutsuin, mutta autoin vähän nameilla, että kyllä muakin kantsii kuunnella ja sit olikin ihan täysillä mun mukana (vielä autolla oli lähdössä mun mukaan Cool oon niin kiva) Mutta meni sillä seuraaminenkin hyvin! Otin muutaman pätkän, kun sain liikkestä istumaan vierelleni niin palkkasin patukalla. Hurjat voimat Simolla tapporavistuksissa Nauru. Kiitos kivaa oli!