Tänään Leevi pääsi ylökkillä vetämäni pk-kurssin esineruutu kerralle mukaan. Saikin olla ekana kun havainnollistin 50mx10m kaistaleella esineen etsimistä. Lepattaja sai ensin nähdä kun kaksi esinettä vietiin alueelle taakse ja keskivaiheille. Virtaa oli liiankin kanssa, ekan löysi nopeesti, kehut ei palkkaa. Toisella jo juoksenteli, mutta lähti tuomaan esinettä, sitten ilmeni ongelmaksi kun jäi kyteksimään mua (kun en anna kuiteskaan palkkaa..) Kun läht tuomaan mua kohti tempaisin lelun esiin.

Lepatuksella muuteskin toi etsiminen ja löytäminen on kunnossa, mutta itse tuomista mulle asti tarvii vahvistaa. Lisäksi on muuttunut paljon helpommin ohjailtavaksi. Ennen ei olis mun huudoista vähät välittänyt, mutta nyt heti vihellyksestä kieppas takaisin mua kohti Hymy

Vein Leevin pois näköetäisyydeltä ja sillä aikaa vietiin taas kaksi esinettä, jotka löytyi näppärämmin! Esineen vienti taisi sen verran nostattaa että tuli sitä turhaa juoksentelua.

Kiitos Minna ja Annukka avusta!